måndag 22 april 2013

Min lilla Kristina


Hej min kära Kristina jag har saknat dig jätte mycket. Varje natt
tänker jag på dig och längtar efter att jag ska få leka med dig.
Jag hoppas att du mår bra och att du saknar mig.
Hur är miljön där? Här är det ganska kallt men soligt också.
Det har regnat mycket och det är lerigt jag snubblade och slog
i huvudet så jag har fått en ganska stor bula i huvudet.

Just nu läser jag en stor tjock bok som handlar om en
flicka som går vilse i skogen och att det finns vilda djur
så  ja jag är på tredje kapitlet. Jag önskar dig en god natt
och sov gott.

Hej då kära Kristina.
Från din far Adolf









Av:Solin

4 kommentarer:

  1. bra Solin. härlig text och rolig du borde bli författare <3

    SvaraRadera
  2. Duktig du är Solin, tycker verkligen du borde skriva mycke mer! //Alicia

    SvaraRadera
  3. Du skrev en jättebra dikt Solin! Den var också rolig! Ìsabella

    SvaraRadera