måndag 22 april 2013

Min älskade Kristina




Hej min kära dottter hoppas du mår bra. Jag längtar  så förfärligt mycket till att få se dig.


Idag har jag krigat med Polen, jag är lite skadad men jag mår fint. Varje vecka, varje dag,   varje timme, varje minut, varje sekund  längtar jag ihjäl mig till att få se dig.
Jag är så ledsen att jag måste kriga istället för att vara med dig. Jag lovar att komma hem så fort jag kan min älskade Kristina. Hur mår din kära mor undrar jag?
Jag säger farväl min kära Kristina och jag hoppas verkligen att du mår bra.


Från din far.





























3 kommentarer:

  1. Det var en jättebra text Airik. Det var en gammaldags text och det var en jättefin stil du skrev i.

    SvaraRadera
  2. Det var en väldigt bra text

    SvaraRadera
  3. Vilken fin text du har skrivit Airik! Det märks också att du har lagt ner mycket tid på brevet;) Bra jobbat! /Felicia

    SvaraRadera