måndag 22 april 2013

Hej min kära Kristina!


Hej min kära Kristina!

Jag saknar dig så. Jag har just ätit, det var en otroligt fin middag. Vi har ätit tupphuvud och fick dyrt vin till. Jag ska ut och kriga snart. Jag mår toppen och jag hoppas du mår lika bra. Jag tänker på dig varenda sekund min dotter. Jag är i Polen just nu. Det är väldigt vackert här, men absolut inte vackrare än Sverige. Men det är inte så fint väder här. Det är väldigt molnigt. Min kusin Sigismund kommer nämligen från Polen. Det är han vi krigar mot. Hur mår din mor? Du får hälsa henne från mig. Och glöm inte att hälsa farbror Axel. Jag måste gå nu min dotter. Du får ha det så bra så får vi hoppas på att jag kommer hem till dig nästa vecka.

Hejdå Kristina, från din kära pappa.

6 kommentarer:

  1. Vilket vackert brev, jag ser att du har lagt till mycket tid på texten! Verkligen bra text.

    SvaraRadera
  2. Det var bra beskrivningar om hur det ser ut runt omkring. :)

    SvaraRadera
  3. Texten var bra och tydlig.

    SvaraRadera