måndag 22 april 2013

längtan efter Kristina


Kristina!

Hej min kära Kristina! Jag har saknat dig jättemycket. Önskar att jag var hos dig nu och att vi kunde leka tillsammans.  
Jag hoppas att du mår bra och fint. Själv mår jag bra men  jag skulle vilja må lite bättre. Jag mår så himla bra när jag tänker på dig. Här i Lützen är det jätte kallt och regnigt. Ibland får jag jättejobbiga tankar om dig att något kommer hända snart!  Snart kommer allt att vara bra, bara jag får tag på Sigismund.

Hej då! min kära Kristina!
Från din pappa.


av: Anastasiya

2 kommentarer:

  1. Du skrev en jättebra text. Det du kan tänka på är att inte börja varje mening med "Jag.." men annars var den jättebra!

    Från Maria

    SvaraRadera
  2. Bra text, du berättade mycket hur "Adolf" kände. Super Anastasiya!
    //Felicia ;D

    SvaraRadera