fredag 4 april 2014

Veckobrev vecka 14


Hej på er alla!

Veckan som har gått har varit lite annorlunda. P.g.a av en mycket envis och febrig förkylning har klassen fått ha vikarie en hel del. Tur att Linda har varit här i alla fall.
Det har gått bra ändå och de har fått gjort allt som de skulle, i alla fall.

Veckan som kommer har vi nationella proven i So (historia) på onsdag och torsdag. Viktigt att alla är här då. De som vill får idag låna med sig historieböckerna hem för att läsa på lite.

Veckan som kommer är den sista veckan innan påsklovet. Gisses vad tiden går fort!!

Hoppas att ni alla får en riktigt skön helg nu! 

Mvh Karin & Linda

1 kommentar:

  1. Hej allihopa!
    Och glad påsk.
    Jag har det bra i min nya/gamla skola i Norrköping och jag saknar er jätte mycket. Jag går ofta in på bloggen för att kunna hänga med och se alla spännande saker som ni gör. Jag saknar er jätte mycket och jag hoppas att jag får ett svar så snabbt som möjligt.

    MVH Fatima

    SvaraRadera